Pracovní příležitosti
Průvodce poznávacích zájezdů
Aktuálně především do Anglie, ale i do jiných evropských destinací.
Rádi cestujete?
Ovládáte cizí jazyk?
Máte organizační schopnosti?
Máte dobré vystupování, umíte jednat s lidmi?
Nabízíme vám zajímavou a nevšední práci v oblasti cestovního ruchu, kvalitní zázemí a dobré platové ohodnocení vaší práce.
Nemáte zkušenosti? Nejste si zcela jisti?
Rádi vás zaškolíme!
V případě zájmu nám pošlete váš životopis na info@protravel.cz nebo volejte pana Richarda Melichara, tel. 775 303 008.
Co taková práce obnáší?
Cílem práce průvodce školních zájezdů je zajistit hladký a bezproblémový průběh zájezdu a ukázat a přiblížit účastníkům navštívené destinace, seznámit je s jejich kulturou, historií a významem.
Průvodce má na starosti organizaci samotného zájezdu, jeho trasu a časový průběh. Průvodce je prostředníkem mezi klientem a cestovní kanceláří. Podává klientům poučný a zábavný výklad, organizuje procházky po městech a zařizuje vstupy do navštívených atrakcí a pamětihodností, zajišťuje ubytování, vybírá od klientů peníze na vstupy, řeší nečekané události. To vše dělá s vlídností a s úsměvem.
Jak vypadá typický školní zájezd?
Většinou se jedná o skupinu cca 40–50 dětí nebo studentů z jedné školy ve věku 10–15 nebo 15–19 let, se kterými cestují 3–4 pedagogové. Autobus většinou přijede pro skupinu ke škole a po celou dobu zájezdu je jim k dispozici – doveze je do cílové země a vozí je mezi jednotlivými městy a navštívenými místy. Zájezd je většinou vícedenní s jedním nebo více noclehy. Každý účastník je předem obeznámen s tím, co jej během zájezdu čeká, kolik bude potřebovat peněz, kde se bude bydlet atd. Památky a atrakce se navštěvují hromadně, většinou jsou rezervovány předem již z kanceláře. Stejně jako rezervace navštívených míst, tak i ubytování, doprava, pojištění a další služby jsou zajišťovány s velkým časovým předstihem cestovní kanceláří. Každý účastník zájezdu má k dispozici mobilní aplikaci Můj zájezd, ve které má mimo jiné podrobné informace k zájezdu a bohaté informace o navštívených zemích a místech.
Co může průvodce očekávat od naší cestovní kanceláře?
Začínající průvodce může očekávat především spolehlivé zajištění služeb tak, aby se během zájezdu nesetkal s nepříjemnými překvapeními, a také plnou podporu při přípravě na zájezd. Před odjezdem odpovědný pracovník ck prochází s průvodcem zájezdu bod po bodu a konzultuje s ním veškeré detaily. V případě potřeby průvodci ukáže nástupní a výstupní místo, ukáže mu, kde jsou nejbližší toalety, doporučí čas, který se v daném místě stráví, vysvětlí postup zajištění vstupenek atd. Společným zájmem ck i průvodce je spokojený klient a proto se ck snaží průvodce co nejlépe na zájezd vybavit i připravit. Pracovník ck je průvodci k dispozici i během zájezdu a telefonicky pomáhá vyřešit případné nečekané situace či potíže.
Školení průvodců
V únoru 2023 plánujeme uskutečnění jednodenního školení průvodců, jehož náplní bude jednak obecné seznámení s prací průvodce školních zájezdů, jednak konkrétní postupy ukázané na modelových místech a situacích a jednak konkrétní seznámení s vybranými lokalitami a atrakcemi v UK. Součástí školení bude i podrobnější seznámení s aplikací Můj zájezd.
V návaznosti na absolvované školení nabízíme perspektivním zájemcům možnost zúčastnit se začátkem jara 2023 některého ze školních zájezdů do Velké Británie s tím, že úspěšný absolvent bude sám ještě během jara doprovázet zájezd/zájezdy jako průvodce.